11 Ekim 2011 Salı

unutmana izin veriyorum


Şuan yoksun ya yanımda..ne sesini duyuyor; ne de mutlu musun bilmiyorum ya hani; seni düşünüyorum..yine aklıma geliyorsun hem de hiç sayamadığım kadar..mesela bi fimden ya da çok sık gittiğin bi yerden konu açıldığında sen varsın hep; okuduğum kitapta sen, dinlediğim müzikte sensin..unutma demiştin ya belli ki ben de istememişim..
Kaynaklarından birisin mutluluğumun..evet, sensiz de seni düşünerek mutluyum ben..bulutların arkasına saklanan güneşin varlığı gibiyiz birbirimizin hayatında; görmesek de bildiğimiz..
Tuhaf olan seni hissediyorum, en azından merak ettiğini, beni düşündüğünü biliyorum; ama bir şey var uzak tutan, bilmediğim bir şey aramızda engel olan… günaydın demeni, mesaj gelirse uyanman için telefonunu yastığının altında tutmanı, uyudun mu diye sormanı özledim.. adı ne bilmiyorum,aşk değil sevgi değil; bambaşka bişeysin sen… alışkanlık yaptın bende ve galiba özledim seni ben…
Sessizliğinle ben de çekildim kabuğuma, belki de en zorunu yapıp unutmana izin veriyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder