2 Kasım 2011 Çarşamba

senden sonra


Senden sonra
ayrıldıktan sonra böyle başladı kimi cümlelerim. Senden sonra güvenmedim mesela, ne kadar istesem de..kimsenin sevgisinden emin olmadım sevginden şüphe ettiğim gibi; kendi sevgime bile acaba dedim; belki de istemedim..Senden sonra bir kez daha sevdim, kendime bile itiraf edemezken mutluluğuyla mutlu oldum. birbaşkasıyla olduğunu öğrendiğimde de sevindim onun adına..ondan sevgisini değil mutluluğunu istedim bu defa..sevgi peşinde mutluluk getirmezken her zaman, mutluluğunu sevdim..onu düşünürken uzağımda kalıp  yakın hissetmeyi seçtim..evet yanlış anlamadın seni mutlu edemezken; mutluğumla mutlu olan birini sevdim ben..sana kızgın ve kırgınım hatta hayatımdan çıkarıcak kadar olsa da nefret etmiyorum..hepsine rağmen çok şey öğrendim..çok istediğinde mutluluğu bulamadığını; hiç ummadığında saklandığı yerden çıktığını fark ettim.
Ve evet senden sonra yine sevdim
Yine olsa yine severim


1.11.11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder