7 Haziran 2012 Perşembe

farklıydı


farklıydı bu sefer, birçok şeyin farkındayken..ilk defa böyle hissettim.daha önce de yanımda sen vardın, sevincimde mutluluğumda her daim hissettiğimde...
peki içimdeki bu sevgi onu da mı bana sen verdin..hiç beklemeden bu derece bağlanıp kendi halime ben bile şaşırıp..senden ve senin gönderişinden midir bu sevgi yoksa bir imtahan daha mı?
ne yapacağımı bilemez oldum..karmakarışık olan kafam gözlerimde yaşla geceleri bir yarısı uykuları kaçan, iştahı azalan biri haline döndüm durdum..
ben gönlümü nu kadar kolay vermezdim kimselere..gitmezdim bilmediğim bir serüvenin peşine yanımda sen olmasan..gözyaşlarımsa çaresizliğimden evet neyapacağımı bilmediğimden..
daha önce hiç böyle sevmemiştim. hele gözlerinde yaşama amacımı görecek, o gözlere dalıp gitmek isteyecek kadar.
beklemek, inanmak ve güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden bu sefer.
bana verilen bir lutuf değilsen bu sefer peşinden koşmayacağım ne kadar kaybetmeyi istemesem de...

03.06.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder