7 Haziran 2012 Perşembe

belki


belki diye başladı herşey...aniden geldin hayatıma belki de geçerken uğradın.gönderilen bir lutuf gibi.içimdeki tedirginlik huzursuz ediyordu ben, bir değişikti bugün, mutluydum seninle bir gün biteceğini bile bile...
hep bakmak istedim gözlerine dalıp gitmek istedim, saatlerce sessizliğini dinlemek...gönderileni sevdim gönderenden ötürü; mesele o'nu bulabilmekti herşeyde....
kafamda onca soru işareti varken, herşeyi O'na bıraktım aslında.merak içinde sessizce bekleyişe koyuldum.neredeyse dünyadan koptum, ne karnım acıktığında yemek yedim ne de alışverişe çıktığımda birşey beğendim. kazanmadan kaybetmek istemedim belkide
hayatta beraber yürüyüp son nefese kadar el ele gitmeyi; gözlerinin içine her baktığımda yaşama amacımı tekrardan hissetmeyi istedim..
ne cümleleri toparlayabildim ne kafamdakileri..kendime de şaştım seni de anlamaya çalıştım.şimdilik burda bırakmak istiyorum herşeyi..gönlüm razı olmasa da zaman...

02.06.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder