14 Aralık 2011 Çarşamba

bana beni anlat

bana beni anlat...kendimi bilmediğimden değil bilirsin, dışardan nasıl göründüğümü merakımdan..sevdiklerimin tarafından nasıl olduğum sadece..bana beni anlat aniden olmaki deme..farketmedin belki ama beni üç kelimeyle anlattın...bugün üç kelime için anlatmam gerektiğinde farkettim..3kişiye 3 kelime sevme ile ifade etti ve hepsinin birbiriyle en az bir ortak noktası oldu..kimi maddeler tek kelimeye sığmıycak kadardı, kimisi sessizce düşünülcek kadar; kimisi hemen söylenilebilecek kadar netti..ve bilmiyorlar belki ama bu üç insan beni bu kelimelerle öyle mutlu etti ki..hiç olmadık daa bir de unutmadan hiç olmaık birine lakap takmasını istedim...hiç olmadığı kadar dalgın hiç olmadığı kadar değişkendim bu bikaçgün..
kendimi o kadar yanlız hissederken..hemde yanımda yürüyen bir yabancıdan yürümeye devam etmesini diliycek kadar..o derece o kadar hisleri değişmişken nasıl olur da bu kadar değişir..işte bu üç insan bu sözcükleriyle yanımda olduğunu hissettirir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder