7 Aralık 2011 Çarşamba

yine

tüh yaaa yine kendimle başbaşa yakalandım..hadi gecenin bi saati olmasa neyse de..uykudan özellikle kalkmış içimle iki kelime etmek için..uyumadan önce de ağlayamamıştım zaten..ağlamak isteyip gözyaşlarımı tutuyorsam ya da yarıda kesmek zorunda kalıyorsam ve dahası gecenin bi yarısı saatlerce uyuyamıyorsam, uykuyu çok sevmeme rağmen, durum vahim demektir..beni tanıyanlar çok iyi bilir...ben kendimi tanıyamaz oldum ya hadi neyse..galiba artık biraz gözlerimi dinlendirmeliyim..benim olmayan, bana sadece emanet olduğundan..yazdıkça yazasım, sustukça susasım geliyor..şimdi uyamaya  gidiyorum, uyuyacağımdan şüpheliyim ama...yatağıma yatıp düşüncelere dalıp bir o tarafa bir bu tarafa dönücem, bu ruh halimle savaşıp yorgun düştüğümde yastığımdaki damlalarla bir kaç dakika uykuya dalıcam muhtemelen..umarım yine kabus görüp de uyanmam...durumum vahim anlaşılan, dahası ne olacak merak ediyorum ya hadi hayırlısı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder