20 Aralık 2011 Salı

korkuyorum

korkuyorum rüya sandığım şeyden uyanmaktan ve o an seni yanımda bulamamaktan..korkuyorum sana ulaşmaya çalışmaktan, kazandığım an kaybetmekten korkuyorum..
avuçlarımın içindeki sevgiyi inciltmekten ya da ben farketmeden uçup gitmesinden..tırtılın kelebeğe dönüşmesinden..
fırtınalı havalardan da korkuyorum...belki herşeyi alıp gitmesinden; elimdeki mutluluktan sevdiklerime, bazen hissetmekte zorlandığım içimdeki yaşama sevincimden, düşlerimdeki sene..korkuyorum fırtınanın sesinden ürkütüyor beni aniden...sesini de özlüyorum zaten..şimdi gitmeliyim demenden korkuyorum...hatta ya demeden gidersen, ama seni bilirim sessizce gitmezsin; hiç mutlu kal demeden gittin mi ki....
şairin de dediği gibi ölmek daha kolaydır sevmekten..yaşamak için sebeplerim azalırken, devam etmek için hayata sevmeyi seçip seni yazıyorum yaşanacaklar hanesine ömrümün..korkuyorum seninleyken sensizleşmekten..korkuyorum seni ulaşamadan kaybetmekten..


21.12.201
04.50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder