5 Aralık 2011 Pazartesi

yine böyleyim şu sıralar


   yine böyleyim şu sıralar..gece uyanıp sonra da uyumak istemiyorum uyku kaçması dedikleri şey bu mu acaba…ben ve uyku kaçması hayırdır bakalım..ağlamayı özleyen gözlerle bakıyorum etrafa, yazdıklarını görünce daha bir duygulanıyorum..bir yandan da söyleniyorum şu birkaç alerjik kabarıklık mıdır yoksa böceğimsi sineğin ısırığı mıdır. bugünü düşünüyorum biran, hani insan uyumadan önce yapar ya ben, yastığa başını koyarken hemencik uyumuş insan evet bi uyku arası molayı bekliyorum galiba.
   yine kendimle baş başa kaldığım bir an daha bulmuşken bırakmıyorum, bırakmıyorum kendimi birkaç kelime etmeden..evet sen bilmiyorsun ama pek bir özler oldum seni..bir sen bu kadar iyi geliyorsun bisen beni düzeltebiliyorsun sanırım..bi insan bu kadar mı özler iç sesini, bu kadar mı hasret kalmıştır kendine. her an fırsat kolluyorum, bazen dinliyorum onu, bazen de anlatıyorum söyleyecek kelimelerim varsa..bazen de sessizce anlıyoruz birbirimizi..yanlış anlaşılmasın bencilleşmedim daha, bir o anlıyor sanki beni yoksa durum daha o kadar vahimleşmedi.
   şu sıralar pek bir içedönük yaşıyorum nedendir bilmem..herşeyden uzaklaşmaya ve birazda sessizleşmeye başladım..ara ara gülüyor bazen de konuşuyorum, yaşıyormuş gibi yapıyorum kısacası…depresyon başlangıcı tanısıyla kendime şöyle bir uzaktan baktım da…görmediğim bikaç şey daha varmış..insanları mutlu etme mutluluğunu hissetmek istiyorum..
   evet duydum seni bir garipleştin diyorsun..biri olsa çoktan deli demişti ya..psikiyatrın o tanıyı koymayı bırak vahim bir sorun görmediğini söylerim..sen kendinle sohbet etmeyeli baya olmuş galiba derim..

06.12.11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder